English

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی صدم

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس یکصدمین شهرآورد پایتخت را برگزار خواهند کرد و در آستانه این دیدار حساس، با فرض اینکه تا زمان برگزاری بازی با مصدومیتی روبه‌رو نشوند، ترکیب احتمالی شاید قابل پیش‌بینی باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی صدم

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران فردا یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

استقلال با اختلاف یک امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و این مسئله حساسیت دربی را چندبرابر کرده است.

یکصدمین دربی پایتخت چند مشخصه کاملا خاص دارد. نخست آنکه این دربی در ۵ هفته پایانی مسابقات لیگ برگزار شده و دوم این که فاصله امتیازی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تنها یک امتیاز است و مهم‌تر از همه این که هر ۲ تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر هستند و همین نکته‌ها این دربی را به حساس‌ترین دربی تاریخ تبدیل می‌کند.

استقلال با ۵۵ امتیاز تیم نخست مسابقات لیگ برتر است و پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی با ۵۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد. سپاهان هم ۵۵ امتیازی و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده دوم جای دارد و با این تفاسیر، هر ۳ تیم در کورس قهرمانی قرار دارند.

استقلال‌ِ تحت هدایت ریکاردو ساپینتو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و یک رکورد رویایی را تا به این‌جای کار ثبت کرده است. آبی‌ها در ۱۰ دیدار گذشته شکستی را متحمل نشده و ۹ دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و تنها یک تساوی بدست آورده‌اند.

هر ۲ تیم بازی قبلی خود را با برد پشت سرگذاشته‌اند و با فرض اینکه تا دیدار فردا، با مصدومیتی روبرو نشوند، ترکیب احتمالی تیم‌ها به شرح زیر خواهد بود:

 

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری، محمد محبی و مهدی قایدی

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی

 

بیشتر بخوانید:

بلیت دربی ۱۰۰ رو به پایان و سامانه فروش کند است

فردا نشست خبری مربیان قرمز و آبی برگزار می‌شود

ساعت دربی تهران تغییر کرد

بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی شارژ شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه