English

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال را بهترین داوران سوت می‌زنند

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از قضاوت داوران باتجربه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر خبر داد.

هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال را بهترین داوران سوت می‌زنند

به گزارش خبرگزاری موج، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره قضاوت‌های صورت گرفته توسط داوران در لیگ، گفت: اجازه بدهید در پایان فصل یک ارزیابی کامل در خصوص داوری داشته باشیم. الان ۵ هفته حیاتی در لیگ یک و لیگ برتر داریم. امروز در هیئت رئیسه در خصوص حساسیت مسابقات صحبت شد و ما تصمیم داریم که از داورانی باتجربه، بین المللی و پرقدرت خودمان استفاده کنیم.

افشاریان در ادامه در واکنش به اعتراض سپاهانی‌ها به داوری بازی با تراکتور خاطرنشان کرد: هنوز در رابطه با بازی شب گذشته سپاهان و تراکتور اقدامی نشده و صحنه‌ها را بررسی نکرده‌ایم و نمره ناظر بازی را نیز فردا می‌بینیم.

رئیس کمیته داوارن درباره حضور مدیرعامل سپاهان در رختکن داوران در اعتراض به قضاوت‌شان، اظهار داشت: ساکت یکی از همکاران ماست و مقداری عصبانی بود و ما توقعمان از همه این است که بگذارند کارمان را انجام دهیم.

افشاریان در پاسخ به سوالی که سرانجام چه زمانی تکلیف سرمربی تیم امید مشخص می‌شود، گفت: تا پایان فروردین سرمربی تیم امید نیز مشخص می‌شود و کارش را با این تیم امید آغاز خواهد کرد.

وی درباره حواشی هیئت فوتبال استان تهران هم تصریح کرد: شیرازی در این مدت تلاش کرد و جوانی خودش را گذاشت و اتفاقاتی در ماه‌های گذشته رخ داد تا وی امروز صبح استعفا بدهد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت رحمان رضایی هم خاطرنشان کرد: در رابطه با تیم ملی، هم دپارتمان تیم ملی و هم اصولی صحبت می‌کنند و امروز تنها در خصوص تیم ملی امید صحبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه