English

جام جهانی فوتسال؛

توصیف فیفا از دیدار ایران-ازبکستان؛ «قطاری که ترمز بُریده بود»

تارنمای رسمی فیفا در گزارش روزانه خود به دیدار پرگل ایران و ازبکستان در یک هشتم نهایی جام جهانی پرداخت.

توصیف فیفا از دیدار ایران-ازبکستان؛ «قطاری که ترمز بُریده بود»

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتسال کشورمان شب گذشته(جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی و در ورزشگاه ویلینیوس آرنا به مصاف ازبکستان رفت و در پایان موفق شد به سختی و با نتیجه ۹ بر هشت حریف خود را شکست داده و به یک چهارم نهایی صعود کند.

از این رو تارنمای فدراسیون جهانی فوتبال در گزارش روزانه خود در خصوص بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی و دیدار ایران و ازبکستان نوشت: این بازی شبیه یک قطار بدون ترمز بود. بازی در دو طرف زمین جریان داشت و بازیکنان می‌توانستند حتی بیشتر از ۱۷ گل به ثمر برسانند. این بازی بیشترین گل را داشت و بدون شک هیجان انگیزترین مسابقه این رقابت‌ها تا اینجای کار بود.

فیفا در ادامه نوشت: ازبکستان بار دیگر ثابت کرد که در ضربات ایستگاهی خطرناک است و هواداران پر شور خود را با بازی تیمی و گلزنی از ضربات ایستگاهی خیره می‌کند. با این حال، ازبک‌ها دو بار در ضدحملات گل خوردند و علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان ایران، دوازدهمین و سیزدهمین گل‌ خود را در دوره‌های مختلف جام جهانی به ثمر رساند. در تاریخ جام جهانی فوتسال هرگز مسابقه‌ای نبوده که دو تیم در زمان عادی، این تعداد گل را به ثمر برسانند. این دیدار پرگل ترین بازی در تاریخ مراحل حذفی جام جهانی بود.

تیم ملی فوتسال کشورمان باید روز دوشنبه (پنجم مهرماه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کاوناس آرنا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قزاقستان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه