English

استراماچونی:

قادر نیستم چک باشگاه استقلال را نقد کنم

سرمربی ایتالیایی گفت: امکان دریافت پول از طریق چک وجود ندارد، چیزی که ما هم از ابتدا می دانستیم که متاسفانه به دلیل قوانین اتحادیه فوتبال اروپا که در ایتالیا هم جریان دارد، قادر نیستم که این چک را نقد کنم.

قادر نیستم چک باشگاه استقلال را نقد کنم

به گزارش خبرگزاری موج، آندره‌ آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی در مورد آخرین شرایط بازگشتش به استقلال و بحث پرداخت پول به او صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، استراماچونی در مصاحبه ای که با یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از ایران داشته، گفت که امکان نقد کردن چک باشگاه استقلال برای او وجود نداشته است:"متاسفانه وکلای  من تائید کردند که امکان دریافت پول از طریق چک وجود ندارد، چیزی که ما هم از ابتدا می دانستیم که متاسفانه به دلیل قوانین اتحادیه فوتبال اروپا که در ایتالیا هم جریان دارد، قادر نیستم که این چک را نقد کنم. تا حدی شگفت زده شدم از این که در وهله آخر باشگاه چیزی را که در آخر هفته با وکلا توافق کرده بودیم تغییر داد و تصمیم گرفت که پول را به شکل متفاوتی پرداخت کند.  آنها صبح دوشنبه این راه جدید پرداخت را پیشنهاد کردند اما من نمی توانم چک را نقد کنم."

* من عاشق استقلال و طرفداران و بازیکنانم هستم 

وی در ادامه بیان کرده است :"ناراحت هستم از این که قراردادمان را حدود ده روز پیش  به دلیل مشکلات در زمینه پرداخت فسخ کردیم ،  از این بابت ناراحت هستم چرا که تیم ما در صدر جدول بود و هست و من عاشق استقلال و طرفداران و بازیکنانم هستم اما متاسفانه قوانینی وجود دارند و چیزی که باشگاه به ما در مورد امضای قرارداد جدید پیشنهاد کرد این بود که آنها قادر خواهند که به طور مستمر و مطابق قواعد پرداخت ها را انجام بدهند. متاسفانه  باید تکذیب می کنم که انها راهی را پیدا کرده باشند برای این که مذاکره ای انجام شود. هر دو طرف می خواستند راه حل پیدا کنند اما نتیجه ای حاصل نشد."

* خواسته خاصی نداریم و می خواهیم که قراردادی شبیه قرارداد قبلی ببندیم

استراماچونی از بیانیه باشگاه استقلال و انتشار تصویر چک به او هم انتقاد کرد:"قبل از هر چیز می خواهم همه طرفدارانم بدانند که من و همکارانم دوست داریم که به استقلال برگردیم و قرارداد جدیدی داشته باشیم. خواسته خاصی نداریم و می خواهیم که قراردادی شبیه قرارداد قبلی ببندیم.هدف ما این است که فصل را به بهترین نتایج و به بهترین شکل به همراه هواداران و بازیکنان به اتمام برسانیم. وکلایم روی جنبه های قانونی کار می کنند. دوست ندارم که باشگاه بیانیه ها و اطلاعات غلطی مثل امروز صبح منتشر کند. دوست دارم که به طرفدارانم احترام گذاشته شود. آنها با استراماچونی با بدون او لیاقت احترام را دارند و بهترین نتایج را کسب خواهند کرد."

* آماده ام که در صورت حل مشکلات برگردم

مربی ایتالیایی در مورد این که آیا همچنان راهی برای بازگشتش به استقلال وجود دارد، گفت:" آماده ام که در صورت حل مشکلات برگردم. دیروز با وکلایم در حال بررسی اتفاقات هفته گذشته بودیم و جلسات با مدیران باشگاه بودیم. قرارداد آماده بود و آماده پرواز بودیم اما بحث جدید چک را نداشتم و متاسفانه آنها نمی دانند که در ایتالیا پذیرش چنین راه پرداختی از طرف شخص حقیقی مشکل است. بحث مقدار  پول نیست. ما افراد حرفه ای در بالاترین سطح هستیم و باید در چارچوب قوانین حرکت کنیم. اگر راهی برای پرداخت باشد بیشترین تلاشمان را خواهیم داشت اما متاسفانه به تنهایی کاری از دست ما ساخته نیست و من هنوز منتظر هستم."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه