English

سلطانی فر:

سعی داریم در المپیک و پارالمپیک آینده به نتایج تاریخی خوبی دست پیدا کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: سعی داریم با همدلی و هم افزایی و تعامل گسترده و ثبات و آرامشی که در ورزش به وجود آمده است در المپیک و پارالمپیک آینده به نتایج تاریخی خوبی دست پیدا کنیم.

سعی داریم در  المپیک و پارالمپیک آینده به نتایج تاریخی خوبی دست پیدا کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، در پایان انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک، ضمن تبریک به منتخبان ششمین مجمع انتخاباتی کمیته‌ ملی پارالمپیک، گفت: امسال ما دو اتفاق بزرگ در ورزش معلولان داشتیم، یکی تصویب اساسنامه کمیته‌ ملی پارالمپیک که به صورت مستقل در هیات وزیران به تصویب رسید و با توجه به ملاحظاتی که در جریان تدوین آن وجود داشت، این ملاحظات پس از بررسی در کمیته‌های تخصصی و کمیسیون‌های مختلف به تصویب رسید و توانستیم اساسنامه جامعی برای کمیته‌ ملی پارالمپیک داشته باشیم. اتفاق دوم در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بود که این فدراسیون توانست رتبه چهارمی دو دوره گذشته خود را ارتقا دهد و به رتبه سوم دست پیدا کند و در حقیقت توانست یک پله در آسیا جایگاه خود را ارتقا ببخشد و این حائز اهمیت بود.

وی افزود: طی بازدیدی که از اردوهای تیم‌ ‌ملی اعزامی به جاکارتا داشتم، شور و شعف و قهرمانی در بین ورزشکاران را شاهد بودم. به ویژه‌ در بوچیا که به نظر من ما باید به گسترش این ورزش بیشتر بپردازیم و شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانند رقابت بهتری را در جامعه داشته باشند.

سلطانی‌فر، ادامه‌ داد: ما بازی‌ های پارالمپیک و المپیک ۲۰۲۰ را پیش رو داریم که به همین خاطر ستاد عالی بازی‌ها توسط تمام دست اندرکاران، کمیته‌ ملی المپیک و پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان بیش از یک سال است که تشکیل شده است و ما توانستیم با تشکیل این ستاد به موفقیت‌های خوبی در رقابت‌های گذشته داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه اضافه کرد: ما در این ستاد جلسات مکرر و منظمی داریم و سعی داریم با همدلی و هم افزایی و تعامل گسترده و ثبات و آرامشی که در ورزش به وجود آمده است در  المپیک و پارالمپیک آینده به نتایج تاریخی خوبی دست پیدا کنیم که این دور از ذهن نیست به ویژه‌ این که در پارالمپیک بنا به گفته خسروی وفا باید برنامه‌ریزی به سمتی برود که ما جایگاه خود را تک رقمی کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من طی مطالعاتی که از سه دوره پارالمپیک و  المپیک داشتم، یقین دارم در زمان ۲۰ ماه باقی‌ مانده در تامین امکانات، منابع و همچنین هماهنگی زمان خوبی داریم و با هدف گذاری سعی داریم بهترین نتایج را در  المپیک و پارالمپیک آینده کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه