English

تیم نفت امیدیه تیم صدرنشین لیگ واترپلو را شکست داد

در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر واترپلو ایران، تیم نفت امیدیه توانست حساس‌ترین بازی این هفته را به سود خود به پایان برساند.

تیم نفت امیدیه تیم صدرنشین لیگ واترپلو را شکست داد

 

به گزارش خبرگزاری موج، هفته ششم دور برگشت لیگ برتر واترپلو که از دیروز (پنج‌شنبه) با تقابل سایپا و اصفهان آغاز شده بود امروز با دو دیدار پیگیری شد و به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی، نفت امیدیه توانست صدرنشین جدول را شکست دهد. تیم نیروی زمینی ارتش نیز این هفته استراحت کرد.

در بازی نخست این هفته که روز پنجشنبه برگزار شد، شاگردان "مهدی پنام‌تاش" در تیم سایپا با نتیجه ۲۰ بر ۳ از سد حریف خود تیم نماینده اصفهان گذشتند تا همچنان در کورس قهرمانی بمانند.

در دومین بازی دو تیم استخر شهید نوفلاح و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند. گچسارانی‌ها که میزبان بازی بودند در پایان این دیدار موفق شدند با نتیجه ۱۹ بر ۱ حریف خود را شکست داده و با دو امتیاز این دیدار ۱۰ امتیازی شود.

اما در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته ششم دور برگشت، تیم امیدیه در خانه پذیرای دانشگاه آزاد صدرنشین بود. در پایان این بازی حساس شاگردا "رضا جعفری" توانستند با یک گل اختلاف حریف خود را شکست دهند. این بازی با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

نتایج بازی‌های هفته ششم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

سایپا ۲۰ - ۳ نماینده اصفهان

نفت و گاز گچساران ۱۹ - ۱ استخر شهید نوفلاح

نفت امیدیه ۱۳ -    ۱۲ دانشگاه آزاد اسلامی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه