English

تعریف و تمجید نیستلروی از جانشین خود در یونایتد

مهاجم هلندی سابق منچستریونایتد به تمجید از روملو لوکاکو پرداخت.

تعریف و تمجید نیستلروی از جانشین خود در یونایتد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، رود فان نیستلروی مهاجم گلزن و هلندی بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ در ترکیب منچستریونایتد به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود نشان داد و یکی از بهترین گلزنان یونایتد در لیگ برتر بود. او دیروز (شنبه) در بازی اسطوره‌های منچستریونایتد و اسطوره‌های بارسلونا که با برتری شیاطین سرخ در ضربات پنالتی همراه بود به میدان رفت.

اکنون به نظر می‌رسد یونایتد بعد از سال‌ها جانشین این بازیکن هلندی را پیدا کرده و روملو لوکاکو از اورتون توانسته شروعی خوب برای یونایتد داشته باشد. لوکاکو در چهار دیدار رسمی با پیراهن یونایتد (سوپرجام - لیگ برتر) موفق شده چهار گل به ثمر برساند.

رود فان نیستلروی با تمجید از لوکاکو گفت: او عملکرد فوق العاده‌ای داشته و کارش را به خوبی انجام داده است. او تنها گلزنی نمی‌کند بلکه به خوبی در خدمت تیم است و در حملات تیم مشارکت دارد و به خوبی فضا سازی می‌کند و این باعث شده که او تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان جزیره شود. بازی در یونایتد آسان نیست و فشار خاص خودش را دارد ولی به نظرم لوکاکو توانسته فشار بازی را از خود بردارد. در یونایتد اگر یک بازی گل نزنید فشار زیادی روی شما قرار می‌گیرد و بازی بعدی سخت می‌شود. من برای روملو در این فصل آرزوی موفقیت می‌کنم.

منچستریونایتد شنبه در هفته چهارم لیگ برتر در زمین استوک سیتی به میدان خواهد رفت و در ادامه اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا را برابر بازل انجام خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه