English

سرنوشت مبهم استقلال خوزستان/فوتبال ایران در آستانه تحریم

بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان، کمتر از چهار روز به دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دست به اعتصاب زدند و دلیل مشکلات مالی و اعتراض به شرایط موجود حاضر به سفر به تهران نشدند.

سرنوشت مبهم استقلال خوزستان/فوتبال ایران در آستانه تحریم

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کاروان تیم استقلال خوزستان قرار بود ساعت ۱۱ امروز راهی تهران شود تا با پرواز ساعت ۱۸:۳۰ از تهران به مسقط برود به دلیل اعتصاب بازیکنان در تهران حاضر نشد.

 وقتی اعضای کادر فنی این تیم متوجه عدم حضور بازیکنان شدند، با توجه به اینکه حضورشان در تهران برای سفر به عمان بی‌فایده بود آنها هم تصمیم گرفتند به منزل‌هایشان بازگردند. هنوز تکلیف استقلال خوزستان مشخص نشده و معلوم نیست آیا بازیکنان این تیم تصمیم به شرکت در بازی مقابل الهلال می‌گیرند، یا نه. دیدار استقلال خوزستان و الهلال روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از برگزاری آخرین دیدار لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی حاضر به برگزاری تمرین نشدند.

آبی های اهواز که نزدیک به دوفصل است بدون دریافت مطالباتشان از مالک تیم، در بازی های لیگ برتر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شرکت می‌کنند و در بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم با وجود مشکلات فراوان خوش درخشیده‌اند و به مرحله بعد صعود کرده‌اند، با تصمیم جمعی کادر فنی و بازیکنان در اعتصاب به سر می‌برند و حاضر به تمرین برای شرکت در لیگ قهرمانان نیستند

در همین حال مسئول مسابقات سازمان لیگ در واکنش به کار بازیکنان استقلال اهواز اعلام کرد: بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان موظف به ‏حضور در مسابقه های رسمی هستند.‏

 سعید فتاحی در مورد شرایط حضور استقلال خوزستان ‏در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان و مربیان موظف به حضور در مسابقات ‏رسمی هستند و در غیر اینصورت موضوع از طریق کمیته های اخلاق و انضباطی پیگیری ‏می شود و احتمالا با محرومیت هایی از  قبیل حضور در نقل و انتقالات و  محرومیت ‏حضور در مسابقات مواجه می شوند.‏

اما از سویی دیگر مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت:آقای فتاحی اگر شما از سازمان لیگ پول نگیرید در سرما و گرما می روید و برای آن سازمان کار می کنید؟

مهدی مؤمنی در خصوص دلایل نرفتن بازیکنان به فرودگاه برای سفر به تهران و همراهی تیم در بازی با الهلال در کشور عمان، گفت: ما یک هفته است با تیم تمرین نکرده ایم و شرایط مالی بازیکنان به شکلی است که پول غذا هم نداریم. خسته شدیم از بس در مورد این مسائل صحبت کردیم و بازیکنان استقلال خوزستان تا همین جا هم کلی تلاش کردند و لیگ هم تمام شده و باشگاه پیگیر هیچ کدام از ما نیست.

وی افزود: من از شما سؤال می کنم اگر بازیکنی مصدوم شود کسی پاسخگوی فصل آینده بازیکن است؟ انگار نه انگار که ما بازیکن استقلال خوزستان هستیم و نه پولی می گیریم و نه سال بعدمان مشخص است. یک ریال از پاداش های بازی ها را نگرفتیم و فکر می کنم بازیکنان تا اینجا فقط 20 درصد از مطالباتشان را گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه