English

نبرد قهرمانی در لیگ برتر ووشو

قهرمان ووشو کشور سه‌شنبه مشخص می‌شود

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در بخش مردان روز سه‌شنبه (17 اسفندماه) در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد تا چهره قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.

قهرمان ووشو کشور سه‌شنبه مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور، 9 تیم حضور داشتند و در دو گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند.

در گروه نخست رنگ فیروزه شیراز، پارس جنوبی، شهرداری بندرعباس، پاس قوامین و هیات مشهد حضور داشتند که پارس جنوبی و پاس قوامین صعود کردند.

در گروه دوم نیز مقاومت بسیج، دانشگاه آزاد، شهرداری دامغان و شهرداری ملارد پیکار کردند و در نهایت دانشگاه آزاد و شهرداری دامغان به نیمه نهایی رسیدند.

بر این اساس، صبح روز سه‌شنبه هفته جاری و در مرحله نیمه نهایی، ابتدا پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی به مصاف شهرداری دامغان خواهد رفت که به نظر نمی‌رسد شاگردان «حسین اوجاقی» برای صعود به فینال کار سختی داشته باشند.

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی، دانشگاه آزاد که در سال‌های اخیر همواره با هدایت «علی اسفندیاری» یکی از تیم‌های مدعی بوده است در رقابتی سخت با پاس قوامین مصاف می‌دهد.

سپس در رقابت‌های نوبت عصر، پیکارهای رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود  تا سه تیم برتر لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های ایران (جام ستارگان) مشخص شوند.

* مرحله نیمه نهایی:

دانشگاه آزاد - پاس قوامین / ساعت 8:30

پارس جنوبی - شهرداری دامغان / ساعت 9:50

* دیدار رده بندی / ساعت 13

* دیدار فینال / ساعت 14

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه