English

حذف نمایندگان ایران از تورجهانی والیبال ساحلی ۲۰۱۷ کیش

دو نماینده ایران از رقابت های تورجهانی والیبال ساحلی کیش حذف شدند.

حذف نمایندگان ایران از تورجهانی والیبال ساحلی ۲۰۱۷ کیش

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی ۲۰۱۷، دو نماینده ایران مقابل حریفان خود به میدان رفتند و هر دو تیم با قبول شکست مقابل حریفان از رقابت‌ها حذف شدند.
در زمین شماره یک تیم  ایران با ترکیب امیری و صادقی مقابل تیم  روسیه با ترکیب استویانوفسکی و یارزوتکین به میدان رفت و با حساب ۲ بر صفر شکست خورد و حذف شد. ایران دو ست را با نتایج ۲۱ بر ۷ و ۲۱ بر ۱۷ به روسیه واگذار کرد.
در دیگر دیدار، نمایندگان ایران پورعسگری  و وکیلی مقابل تیم ملی آلمان با ترکیب شومن و تول به میدان رفتند و در پایان ۲ بر یک مغلوب و حذف شدند. تیم ایران در ست اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۱۷ و ۱۷ بر ۱۵ باخت و در ست دوم ۲۴ بر ۲۲ به پیروزی رسید.
در دیگر دیدار امروز دو تیم هم‌وطن با هم دیدار کردند. تیم اتریش (هورل و دنیل هاپفر) و  اتریش (کونرت/درسلر) مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت تیم هورل و هاپفر توانستند مقابل حریف خود ۲ بر صفر به پیروزی برسند. این تیم در ست اول ۲۲ بر ۲۰ و در ست دوم ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسید.

هلند (جاسپر بوتو / تام ون استیننز) و  اوکراین (بابیچ/گوردیف) نیز به هم دیدار کردند. این مسابقه هم ۳ ست به طول انجامید و تیم اوکراین در حالی که ست اول را واگذار کرده بود در نهایت ۲ بر یک برنده شد و راهی مرحله بعد رقابت ها شد. هلندی‌ها در ست اول ۲۱ بر ۱۵ پیروزی شدند اما دو ست بعد را ۲۵ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۶ واگذار کردند.
دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی جزیره کیش از روز چهارشنبه آغاز شده و به مدت ۴ روز تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه