English

تهیه کننده :

«مجنون» حق مطلب را برای مخاطبان ادا کرده است

عباس نادران تهیه کننده فیلم سینمایی «مجنون» معتقد است این فیلم تقریبا توانسته نظر بخش عمده‌ای از مخاطبان را جلب کند.

«مجنون» حق مطلب را برای مخاطبان ادا کرده است
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ، عباس نادران تهیه کننده فیلم سینمایی «مجنون» گفت: از زمان شروع تولید فیلم «مجنون» تا زمانی که ساخت فیلم تمام شد، تحلیل ما این بود که فیلم در ارتباط با مخاطب نیازمند زمان مشخصی برای دیده شدن است اما از جنس بازخوردهایی که از مخاطبان عام و خاص در طول مدت زمان جشنواره گرفتیم، احساس کردیم مخاطب از سالن راضی بیرون می‌آید یعنی با هر نوع سلیقه‌، تنوع نگرش و تفکری که در جامعه ما وجود دارد، فیلم تقریبا توانسته نظر بخش عمده‌ای از مخاطبان را جلب کند.

او ادامه داد: هر چند که زود است بخواهیم از حالا درباره اکران عمومی فیلم صحبت کنیم اما سانس‌های فوق‌العاده و روند فروش بلیت در آینده نشان دهنده شیب صعودی مخاطبان است که موضوع  خوشحال کننده‌ای است زیرا برای اولین بار است که فیلم دفاع مقدسی در طول مدت محدود جشنواره می‌تواند مخاطبان این چنینی را جلب کند.

این تهیه کننده درباره بازخوردهایی که تا کنون از فیلم «مجنون» گرفته است، بیان کرد: بازخوردهای خوبی از فیلم گرفتیم البته که همه دوستان نظرات خاص خودشان را دارند و ممکن است برخی، نکاتی درباره فیلم داشته باشند. مخاطبان جشنواره معمولا مخاطبان خاص، سینمارو و  فیلم بین هستند و با مخاطبان عام در طول سال تفاوت دارند بنابراین طبیعی است که برخی درباره مسائل فنی یا فیلمنامه نکات یا پیشنهاداتی داشته باشند. به نظر من ماهیت جشنواره هم این است که فیلم‌ها در این رویداد شرکت کنند تا نقاط ضعف‌شان را پیدا کنیم و بتوانیم بعد از جشنواره این نکات را تا حد مقدور در پست پروداکشن ترمیم کنیم.

داستان فیلم مجنون درباره برادران شهید زین‌الدین است. این فیلم برشی از حماسه آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در جزیره مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه