English

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، گفت: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: به‌منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین‌بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر هرمزگان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیلکرده این مناطق، ۲۵۰ معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده که ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین آغاز شد.

وی در اذعان کرد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان ۸ اردیبهشت امسال بود، تمدید شده و علاقه‌مندان تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل در پایان گفت: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ خردادماه روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه