English

همزمان با سراسر کشور:

چهارمین پویش کودکان سایبری در هرمزگان برگزار می شود

رییس پلیس فتا استان هرمزگان از برگزاری چهارمین پویش کودکان سایبری پلیس فتا با هدف افزایش آگاهی‌ خانواده‌ها، ارتقاء نقش مدارس، جامعه و سکوهای محتوایی در ایمنی کودکان در فضای مجازی خبر داد.

چهارمین پویش کودکان سایبری در هرمزگان برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سرهنگ احسان بهمنی رئیس پلیس فتا استان هرمزگان اظهار داشت: در طول این یک هفته برگزاری پویش بصورت روز شمار شامل، کودکان ایمنی سایبری، خانواده والدگری سایبری، دوستان بازیهای سایبری، مدرسه آموزش سایبری، جامعه فرهنگ سایبری، سکوها مسئولیت اجتماعی و پلیس فتا حامی کودکان سایبری نامگذاری شده است. 

وی خاطرنشان کرد: چهارمین پویش کودکان سایبری پلیس فتا از 18 الی 24 آذرماه بصورت سراسرای در فضای حقیقی و مجازی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. 

رییس پلیس فتا استان هرمزگان در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت موضوع آموزش و آشنایی با مخاطرات احتمالی فضای مجازی و سایبری برای کودکان و نوجوانان، بیان داشت: همه ما مسئولیم و وظیفه داریم سواد رسانه ای در فضای سایبری در حوزه کودک و نوجوان را افزایش دهیم تا اینکه این کودک به دوران جوانی که برسد بتواند روی پای خود بایستد و در برابر حملات سایبری آگاهانه از خود دفاع کند.  

سرهنگ بهمنی در تصریح کرد: گاهی موضوعات جدیدی در فضای مجازی اتفاق می افتد که حتی ممکن است برای پلیس هم تازگی داشته باشد که البته در کمترین زمان به دنبال شناخت بیشتر آن هستیم. 

وی تصریح کرد: والدین باید در کنار اینکه با فضای مجازی بیشتر آشنایی پیدا کنند برای ایمن ماندن فرزندانشان، باید سعی کنند همراه اول فرزند خود باشند. 

رییس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: همچنین طرحی در همه مدارس و مقاطع مختلف استان هرمزگان با همکاری آموزش و پرورش مبنی بر آموزش صحیح مربیان پرورشی و والدین با هدف آشنایی بیشتر با حملات سایبری و خطراتی که نوجوان را تهدید می کند آغاز شده است که البته بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.

سرهنگ بهمنی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره 152 شهید گرانقدر نیروی انتظامی استان هرمزگان، اضافه کرد: با تلاش همکاران برای سومین سال متوالی توانستیم جزء سه پلیس برتر سایبری کشور در زمینه کشف کیفی جرائم و فضای امن باشیم و همچنین در حوزه پیشگیری از جرائم رتبه نخست کشور، در حوزه های اطلاع رسانی جزو استان های برتر با 99/85 امتیاز در کل کشور را کسب کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه