English

معرفی ۵۶ واحد متخلف توزیع سیلندر گاز خانگی به تعزیرات حکومتی در هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از معرفی واحدهای متخلف در توزیع سیلندر گاز خانگی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

معرفی 56 واحد متخلف توزیع سیلندر گاز خانگی به تعزیرات حکومتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اعلام نرخ سیلندر گاز خانگی به مبلغ 279 هزار ریال بازرسان این سازمان در هفت ماه سالجاری 56 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل دادند. 

وی ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده را بیش 6 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده های مذکور جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان افزود: درهفت ماه سالجاری 418 مورد بازرسی از جایگاه های توزیع سیلندر گاز بعمل آمد که در این راستا، پرونده های تشکیل شده شامل بند های تخلف از قبیل عرضه خارج از شبکه و گران فروشی بوده که توسط بازرسان کشف و پرونده تخلف برای این واحدها تشکیل گردیده است.

پیروی منش در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در قیمت‌ها و نحوه توزیع سیلندر گاز مایع مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه