English

مدیرعامل آبفا هرمزگان:

۶۵ پروژه آبرسانی هرمزگان آماده بهره برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: عملیات احداث 65 پروژه آبرسانی هرمزگان با هدف تامین نیازهای آب شرب مشترکین، تکمیل و آماده بهره برداری است.

 65 پروژه آبرسانی هرمزگان آماده بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ها، 4 شهر و 122 روستا از اجرای آن متاثر می شوند، افزود: این پروژه ها که با اعتباری بالغ بر 26 هزار و 182 میلیارد ریال احداث شده است باعث خواهد شد تا نیاز آبی جمعیتی بالغ بر 405 هزار و 590 نفر بهبود یابد.

به گفته وی، حجم عملیات اجرایی انجام شده برای تکمیل این پروژه ها مشتمل بر اجرای 426 کیلومتر خط انتقال و 488 کیلومتر شبکه توزیع، احداث و بازسازی 59 باب مخزن با ظرفیت 60 هزار متر مکعب، احداث 19 باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز 19 حلقه چاه و بازسازی 7 دهنه چشمه است. 

حمزه پور همچنین از احداث 6 سایت تاسیسات شیرین سازی خبر داد که با سرمایه گذاری 5 هزار و 700 میلیارد ریالی بخش خصوصی تکمیل و یا در حال اجراست.

مدیرعامل آبفا ضمن قدردانی از حمایت های استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه های آبرسانی، پیش بینی کرد: این پروژه ها به همراه دیگر پروژه های آب و فاضلاب در سفر پیش روی ریاست جمهوری به هرمزگان مورد بهره برداری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه