English

عطاالله معروفخانی؛

درخشش فولاد هرمزگان در جشنواره ملی بهره‌وری

در جشنواره ملی بهره‌وری پروژه " کاهش مصرف قراضه در شارژ فلزی کوره های قوسی" فولاد هرمزگان به عنوان یکی از سه پروژه برتر کشور انتخاب و پروژه ایجاد و راه اندازی تبلت صنعتی نیز لایق لوح سپاس گردید و از مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

درخشش فولاد هرمزگان در جشنواره ملی بهره‌وری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطالله معروفخانی در حاشیه مراسم افزایش تولید و کاهش مصارف در شرکت فولاد هرمزگان را یکی از اهدف استراتژی این شرکت در حوزه بهره برداری عنوان کرد و اظهار داشت: اهمیت پروژه کاهش مصرف قراضه در شارژ فلزی کوره ها در راستای کاهش هزینه ها، پاسخگویی به نیاز بازار و افزایش سود آوری است.

وی افزایش تولید 16 هزار تنی و  افزایش 1500 میلیارد ریالی در سودآوری را از دستاوردهای اجرای این پروژه برشمرد و اظهار داشت: با توجه به برنامه های توسعه ای پیش رو در واحد فولاد سازی و افزایش ظرفیت تولید، اجرای این پروژه کمک شایانی به اهداف توسعه ای خواهد کرد.

معروفخانی در ادامه صحبت های خود به حمایت از پروژه های تحقیقاتی و دانش بنیان ها اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات  مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخل از هر پروژه تحقیقاتی که به افزایش بهره وری و راندمان تولید در شرکت منجر گردد حمایت خواهیم کرد.

وی حمایت فولاد هرمزگان را صرفا در بازه کارکنان ندانست و گفت: فولاد هرمزگان با تعریف پروژه های گوناگون و حمایت مستمر مالی، در اختیار دادن فضای مناسب تحقیقاتی و تضمین خرید محصول، از شرکت های دانش بنیان و محققین و دانش پژوهان حمایت می کند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان این حمایت را در راستای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخل عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه