English

استاندار مرکزی:

رویکرد جدی دولت سیزدهم برای رفع نقاط حادثه‌خیز

استاندار مرکزی گفت: عزم دولت سیزدهم برای رفع نقاط حادثه‌خیز جدی است و برابر اعلام معاون اول رئیس جمهور این نقاط باید تا سال آتی برطرف و اصلاح شود.

رویکرد جدی دولت سیزدهم برای رفع نقاط حادثه‌خیز
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، « فرزاد مخلص‌الائمه» روز سه‌شنبه در آیین افتتاح رزمایش انتظامی ترافیکی زمستانه استان مرکزی در اراک، افزود: یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی شهری و روستایی این استان اصلاح، بهسازی و آسفالت شده که این میزان برابر کار چندین سال در سنوات گذشته است.

وی بیان کرد: ۳۵ نقطه حادثه‌خیز در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در این رفع شده و تعداد باقی مانده نیز تا سال آینده اصلاح می‌شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: بسیاری از طرح‌های دخیل در ترافیک استان به صورت شبانه‌روزی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: در رزمایش انتظامی ترافیکی زمستانه امسال استان مرکزی، ۹۱۰ تیم انتظامی، خدماتی و امدادی حضور دارند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تاکید کرد: انتظار است پلیس رفتار رانندگان را با جدیت رصد کند و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ، در مسیرهای لغزنده خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هم در این رزمایش گفت: اگر توفیقی ایجاد می‌شود همه در آن نقش دارند و اگر مشکلی باشد همه باید برای رفع آن پای کار آیند.

سردار هادی رفیعی‌کیا افزود: در هشت ماه امسال، ۳۱ کشته در حوادث رانندگی این استان معادل ۶ درصد، نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش یافته است.

وی بیان کرد: تعداد مجروحان در حوادث رانندگی این استان نیز در این مدت، ۳۶۸ نفر کمتر شده که نشان از چهار درصد کاهش دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: انقلابی در حوزه هوشمندسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در این استان رخ داده که جای تقدیر دارد.

سردار رفیعی‌کیا تاکید کرد: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی مهمترین اصل در کاهش حوادث رانندگی درون و برون شهری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: استان مرکزی سومین رتبه در تردد جاده‌ای کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه