English

استاندار مازندران:

تشکیل تعاونی ها؛ راهبرد شکوفایی اقتصاد برنج در مازندران است

استاندار مازندران با بیان این که راه اندازی شرکت های تعاونی برای برنج استان یک ضرورت مهم است، گفت: تمامی خدمات به تولید کنندگان این محصول راهبردی باید به واسطه شرکت های تعاونی انجام شود. ‎

تشکیل تعاونی ها؛ راهبرد شکوفایی اقتصاد برنج در مازندران است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در جمع کشاورزان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بابلسر، اظهار داشت: با کاهش تصدی گری دولت در اقتصاد مسائل این بخش سامان می یابد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم به مردمی سازی اقتصاد باور و تاکید دارد و در همین راستا شکل گیری شرکت های تعاونی را برای اقتصاد گره گشا می داند.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که کشاورزان ما باید به سمت کارهای گروهی حرکت کنند، افزود: فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان می تواند کمک کار کشاورزی مدرن باشند.

استاندار مازندران گفت: با هماهنگی های انجام شده مدیر بورس کشور هم از شکل گیری شرکت های تعاونی برنج استقبال کرد.

وی با ذکر این نکته که توزیع کود، سم و نهاده ها باید از طریق همین شرکت های تعاونی انجام شود، خاطرنشان ساخت: نگاه تک محوری و سنتی به کشاورزی مازندران دیگر جواب گو نیست و ابزارها حرکت به سمت کشاورزی مدرن را باید در پیش بگیریم.

حسینی پور بیان داشت: بازار ۲۹۰ میلیون دلاری صادرات روسیه می تواند در تصاحب محصولات تولیدی مازندران باشد و همه کشاورزان باید تولید محصول کیفی را در دستور کار خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه