English

استاندار مازندران تأکید کرد؛

لزوم توقف فعالیت سایت زباله آمل

استاندار مازندران بر صرورت توقف فعالیت سایت زباله آمل تأکید کرد.

لزوم توقف فعالیت سایت زباله آمل
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمد حسینی پور در کارگروه پسماند استان با انتقاد از اینکه بر اساس دستور رییس جمهور از دو ماه گذشته مبنی بر توقف سایت زباله عمارت آمل، اقدامی در این خصوص انجام نشده است، اظهار داشت: فعالیت این سایت باید به صورت عملیاتی متوقف و جانمایی‌های جدید معرفی شوند.

وی تدوین یک برنامه کوتاه مدت انتقال زباله تا زمان به فرجام رسیدن و تکمیل پروژه‌های زباله سوز در مازندران را ضروری دانست و ادامه داد: در این مدت باید با جانمایی‌های جدید در استان یا استان‌های مجاور باید موضوع پسماند استان را مدیریت کرد.

استاندار مازندران افزود: تفکیک زباله از مبدا به تنهایی عاملی مؤثر در مدیریت پسماند است که با سیاست گذاری‌های مؤثر، شهرستان به شهرستان باید انجام و به فرهنگ تبدیل شود.

وی تصریح کرد: سال آینده باید سال اجرای دقیق طرح تفکیک زباله از مبدا در استان باشد

حسینی پور گفت: با توجه به برخی گزارش‌ها و ابهامات در خصوص حضور دست‌های نامریی در موضوع پسماند، ضروری است دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در این بحث ورود و با متخلفان برخورد کنند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران، شهرداران و فرمانداران در بحث پسماند تصریح کرد: استانداری مازندران دو سال اخیر، با وجود صرف بیشترین زمان، کمترین نتیجه را در موضوع پسماند گرفته است.

استاندار مازندران سازمان پسماند و معاونت عمرانی استانداری را مکلف کرد مصوبات جلسات مدیریت پسماند را به صورت دقیق پیگیری و بر شیوه اجرای آن نظارت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه