English

همزمان با دهه فجر و حضور استاندار مازندران صورت گرفت؛

افتتاح پروژه گازرسانی به ۹ روستای کوهستان بخش مرزن‌آباد چالوس

طی مراسمی با حضور استاندار مازندران، نماینده مجلس، مدیرعامل گاز استان و مدیران شهرستانی، پروژه گازرسانی به ۹ روستای کوهستانی بخش مرزن‌آباد شهرستان چالوس به بهره‌برداری رسید و مشعل گاز در مسجد روستای فشکور روشن شد.

افتتاح پروژه گازرسانی به ۹ روستای کوهستان بخش مرزن‌آباد چالوس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، در این مراسم مدیرعامل گاز مازندران با اشاره به دهه مبارک فجر، خدمات صورت گرفته در روستاها را از نعمات انقلاب اسلامی برشمرد.

قاسم مایلی رستمی با اشاره سختی های اجرای پروژه گازرسانی به مناطق کوهستانی اذعان کرد: مشکلات گازرسانی به روستاهای کوهستان بخش مرزن‌آباد با تعامل و و همکاری همه جانبه نماینده مجلس، فرماندار، منابع طبیعی، راه و دیگر مسئولان برطرف شد و با وجود افزایش نرخ ارز و صعب العبور بودن مسیر لوله گذاری، به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه امروز پروژه به ۹ روستای این منطقه انجام شده از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه در دیگر روستاهای کوهستان خبر داد و گفت: مناطق باقیمانده در سال ۱۴۰۳ اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل گاز مازندران تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه برای خرید زمین، تسطیح، خرید از مردم، نصب فشارشکن و تقویت فشار، نصب علمک، شبکه سازی و کنتور گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود استان مازندران در سال ۱۴۰۳ به عنوان استان سبز معرفی خواهد شد خاطرنشان کرد: بودجه سال‌جاری گاز مازندران دو هزار میلیارد تومان بوده که در نه ماهه سال‌جاری ۱۶۴ درصد تخصیص داده شد و تا پایان سال به ۲۰۰ درصد خواهد رسید.

مایلی رستمی راه اندازی امور ناحیه غرب مازندران را گامی در جهت خدمت‌رسانی بیشتر و سهل الوصول بودن برای مردم عنوان کرد.

استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه محرومیت زدایی از اصلی‌ترین برنامه‌های در دستور کار دولت قرار  دارد.

حسینی پور صاحبان اصلی انقلاب را مردم نجیب‌زاده روستاها عنوان و تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی توجه به مردم روستاها بوده است.

وی افزود: خدمات، امکانات و زیرساختهای انجام شده و در حال انجام، برای مولد شدن و احیای روستاها و فعال کردن اقتصاد روستا به منظور بازگشت مردم به آنهاست.

سید محمود حسینی پور ادامه داد: در دولت سیزدهم ۴ هزار میلیارد تومان برای گازرسانی استان مازندران اختصاص داده شده و تاکنون بالای ۹۸ درصد استان، گازرسانی صورت گرفته است و در سال آینده جشن پایان گازرسانی در مازندران را خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه