English

به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار مازندران:

عملیات اجرایی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب آشامیدنی رامسر آغاز شد

به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار و برخی مدیران استان و شهرستان رامسر، کلنگ آغاز عملیات اجرایی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب آشامیدنی رامسر به زمین زده شد. ‎

عملیات اجرایی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب آشامیدنی رامسر آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی‌پور در آیین کلنگ‌زنی این طرح اظهار داشت: رامسر در حالی به عروس‌ شهرهای ایران شهرت دارد که طی سال‌های اخیر توسعه این شهر مورد غفلت قرار گرفته است، اما دولت مردمی سیزدهم برای توسعه این شهر برنامه‌ریزی‌های مدونی دارد تا این شهر در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه رامسر در عرصه بین‌المللی و به عنوان خاستگاه کنوانسیون تالاب‌های رامسر، ادامه داد: در تبادلات بین‌المللی شاهد آن هستیم که عمده مسوولان ارشد کشورهای حاشیه خزر متقاضی برگزاری اجلاسیه‌های گوناگون منطقه‌ای در رامسر هستند، بنابراین زیرساخت‌های این شهر باید متناسب با ظرفیت بین‌المللی که دارد ارتقا یابد.

استاندار مازندران تأمین آب را یکی از چالش‌های پیش روی این شهرستان رامسر برشمرد و افزود: زیرساخت‌های جاده‌ای و معضل ترافیک از دیگر چالش‌های این شهرستان است که با احداث بزرگراهی که استان‌های گیلان، قزوین و مازندران را به یکدیگر متصل می‌کند. بخش زیادی از چالش‌های این منطقه مرتفع خواهد شد و گشایش قابل توجهی را برای استان در پی دارد.

وی همچین کلنگ‌زنی یک پروژه سرمایه گذاری خارجی با اعتبار ۴۰ میلیون دلاری در منطقه جنت رودبار که بزرگترین مجتمع توریسم سلامت کشور است را از دیگر طرح‌های شاخص برای رامسر توصیف کرد و بیان داشت: با عملیاتی شدن این طرح روزانه پنج پرواز خارجی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به رامسر انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه