English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

مازندران در حال پیر شدن است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: استان مازندران به سرعت در حال پیر شدن است.

مازندران در حال پیر شدن است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

دکتر سید علی مظفرپور گفت: مازندران یکی از استان‌هایی است که به سرعت در حال پیر شدن است و متأسفانه نرخ موالید در آن خیلی بالا نمی‌باشد.

وی ادامه داد: با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری در کشور قوانین و طرح‌های حمایتی مرتبط با آن مصوب شده است که در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در همین زمینه کار و فعالیت بسزایی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن برگزاری جلسات منظم مرتبط با جوانی جمعیت، در سال گذشته بیش از ۵ همایش بزرگ استانی برگزار شد.

وی افزود: فعال نمودن تشکل‌های مردمی از اقدامات شاخص این دانشگاه بوده که با مشارکت و حضور پررنگ در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف قرارگاه ایجاد کردند.

مظفرپور تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری رشد جمعیت نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است که امیدواریم سال‌های آینده این روند تداوم داشته باشد.

وی ابراز داشت: در راستای افزایش خدمات به زوج‌های نابارور، ساختمان جدید مرکز درمانی تخصصی ناباروری فاطمه زهرا (س) حدوداٰ هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم با کمک وزارت بهداشت به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: سطح دو خدمات ناباروری در کلینیک امید برای درمان زوج‌های نابارور شروع به کار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه