English

استاندار مازندران خبر داد:

فعالیت بیش از ۳ هزار طرح عمرانی در مازندران

استاندار مازندران گفت: بیش از سه هزار طرح عمرانی در استان مازندران از رامسر تا گلوگاه داریم که باید تحت یک سامانه نظارتی قرار بگیرد.

فعالیت بیش از 3 هزار طرح عمرانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سید محمود حسینی پور صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران اظهار داشت: ضروری است بر روند اجرایی طرح‌های عمرانی به طور مستمر نظات داشته باشیم تا بتوانیم به هدفی که برای مجموعه توسعه استان در این طرح ها نیاز است برسیم.

وی ادامه داد: شورای برنامه‌ریزی استان مازندران  هنوز نتوانسته به نقشی که دارد موفق عمل کند که باید به سمتی برویم که این شورا نقش اساسی در برنامه های راهبردی استان داشته باشد.

استاندار مازندران تاکید کرد : شورای برنامه‌ریزی باید اولویت‌هایی را برای استان تعیین کند که دیده شود و استان را از حالت روزمرگی خارج کند. اگر ظرفیت‌های استان فعال نشود ممکن است به روزمرگی بیفتیم و این مناسب حال مازندران نیست.

حسینی پور  تصریح کرد: در هر جلسه شورای برنامه‌ریزی باید یک مساله مهم استان مطرح و بررسی شود تا راهکارها، ظرفیت‌های قانونی، سیاست‌های اجرایی مشخص شده و به مرحله اجرا برسد.

وی گفت : هر اتفاقی که در استان قرار است بیفتد باید از خروجی شورای برنامه‌ریزی باشد، یعنی شرایط به شکلی پیش برود که اگر در موضوع و محوری به شرایط ممتازی برسیم بتوانیم بگوییم شورای برنامه‌ریزی موفقی داشتیم که توانست پیش‌بینی و برنامه‌ریزی و مصوبات خوبی برای راهبری حل مسائل مختلف استان داشته باشد.

استاندار مازندران اظهار کرد: از مدیران استان می‌خواهم که دیدگاه‌های خود را درباره شورای برنامه‌ریزی استان به دبیرخانه این شورا ارائه کنند تا با نقدها و پیشنهادهای مدیران فضا را به سمت متحول کردن شورای برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات راهبردی در این شورا ببریم.

حسینی‌پور با اشاره به عملکرد استان در تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور به مازندران گفت: در حوزه مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا کنون از ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مصوب، ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه