English

با حضور استاندار مازندران:

نخستین محموله مرکبات مازندران به کشور روسیه با کشتیرانی دریای خزر صادر شد

نخستین محموله مرکبات مازندران به کشور روسیه با حضور استاندار مازندران و مدیران و مسئولان ارشد استان و برخی فعالان بخش خصوصی با کشتیرانی دریای خزر از طریق بندر امیرآباد در شرق استان صادر شد.

نخستین محموله مرکبات مازندران به کشور روسیه با کشتیرانی دریای خزر صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در آیین صادرات محموله مرکبات مازندران به کشور روسیه در بندر امیرآباد، اظهار داشت: زمینه و بسترهای خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران به کشور روسیه فراهم شده است.

وی دستیابی به این مهم را حاصل تلاش های بی وقفه مسئولان امر برشمرد و ادامه داد: در این راه مجموعه اتاق بازرگانی، سازمان کشتیرانی کشور و بندرامیرآباد اقدامات خوبی انجام دادند.

استاندار مازندران با بیان اینکه، امروز نخستین محموله مرکبات مازندران توسط کشتیرانی دریای خزر به مقصد کشور روسیه صادر شد، گفت: این کار از طریق کانتینرهای یخچال دار مناسب صادرات مرکبات صورت گرفت.

وی با تأکید بر افزایش حجم محصولات صادراتی استان از طریق بنادر خاطرنشان ساخت: در حال حاضر میزان صادرات محصولات در بندر امیرآباد هفت و نیم میلیون تن است که در هدفگذاری انجام شده این رقم به ۱۰ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

حسینی پور تصریح کرد: اقدامات خوب حمایتی برای محصولات کشاورزی مازندران انجام شده است که از جمله این اقدامات افزایش قیمت کیوی خریداری شده از کشاورزان است که از رقم ۷۰ هزار ریال پارسال به ۲۵۰ میلیون ریال در سال جاری افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه