English

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

مسئولیت سنگین رسانه ها در امر جهاد تبیین

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از اطلاع رسانی درست رسانه ها، گفت: رسانه ها در امر جهاد تبیین مسئولیت سنگینی دارند.

مسئولیت سنگین رسانه ها در امر جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله علی معلمی در بازدید از مؤسسه مطبوعاتی پاکان رسانه شمال در چالوس با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند، اظهار داشت: الان رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان دارند. 

وی با بیان اینکه این آزادی یک فرصت است، هر چند گاهی از این آزادی سواستفاده می شود، ادامه داد: کار اطلاع رسانی و خبرنگاری بسیار ارزشمند و البته ظریف و سخت و طاقت فرسا است. 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه ها تبلیغات سوءِ دشمن را خنثی می کنند، گفت: همواره باید آگاهی را افزایش داد و این آگاهی بخشی را خدا و اولیا خدا تأکید داشتند. 

وی افزود: عوامل استکبار به دنبال سیاه نمایی و تحریف هستند و عوامل رسانه ای دشمن بر ذهن جامعه به ویژه جوانان نفوذ می کنند. 

آیت الله معلمی بیان داشت: در متون درسی و دانشگاهها مباحث توحید و نبوت و نماز و حجاب گنجانیده نشد و سابقه لازم در این حوزه در ذهن جوانان ما وجود نداشت که اگر وجود داشت به نوعی کار واکسینه را انجام می داد. 

وی با قدردانی از اطلاع رسانی درست رسانه ها، عنوان داشت: رسانه ها در امر جهاد تبیین مسئولیت سنگینی دارند. 

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه برخی سیاسیون در فضای مجازی حرفای دشمن را نشخوار می کنند، تصریح کرد: اگر یکدستی وجود داشت خیلی از مشکلات به وجود نمی آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه