English

رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد:

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز جاری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 اردیبهشت ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یدالله جهانتاب با اعلام  این خبر، اظهار داشت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 تردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس، افزود: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز پنج شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 2 و 3 اردیبهشت ماه از ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهانتاب با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه یکم، دوم و سوم اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

وی اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب روزهای جمعه و شنبه 2 و 3 اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روزها در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران عنوان داشت: به دلیل عملیات کارگاهی، احداث آبرو و کانال هدایت آب در محدوده محور هراز از کیلومتر 84 تا 87 (پیچ کلرد تا پارک جنگلی آمل) و همچنین از کیلومتر یک تا 13 (امام زاده عبدالله تا پیچ کلرد) این محور از 5 تا 7 اردیبهشت ماه 1401 به طور کامل مسدود خواهد بود و لازم است رانندگان گرامی از سایر محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان تردد کنند.

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه