English

مهلت ثبت‌نام جشنواره تعاونی‌های برتر مازندران تا ۲۰ تیر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ثبت‌نام از تعاونی‌های علاقه‌مند به شرکت در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان آغاز شده و تا ۲۰ تیر امسال ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری موج، کامران اصغری اظهار کرد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی و امتنان از تعاونی‌های برتر استان در هفته تعاون برگزار و ثبت‌نام جهت شرکت در این جشنواره به صورت اینترنتی در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام در نهمین جشنواره استانی تعاونی‌های برتر در تاریخ عنوان شده، به سایت اینترنتی به نشانی www. taavonibartar. ir مراجعه کنند.

این مسوول بیان کرد: تعاونی‌ها تا ۲۰ تیرماه سال‌جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام در ۲۰ گرایش‌ مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی، عمرانی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، حمل و نقل، فرش دستباف، اعتبار، مسکن، زنان، تأمین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، دانش‌بنیان، بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی، اتاق تعاون، سهامی عامی عام، فراگیر ملی، دهیاری و اتحادیه شرکت‌های تعاونی اقدام کنند.

اصغری در پایان گفت: برترین‌های استانی این جشنواره به جشنواره ملی تجلیل از تعاونی‌های برتر راه می‌یابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه