English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور:

طرح قرآنی «رمضان بهار قرآن» با محوریت سوره حمد در دانشگاه آزاد نور برگزار شد

صدرالدین متولی اظهار داشت: طرح قرآنی «رمضان بهار قرآن» با محوریت سوره حمد در دانشگاه آزاد نور برگزار شد

طرح قرآنی «رمضان بهار قرآن» با محوریت سوره حمد در دانشگاه آزاد نور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس دانشگاه آزاد واحد نور گفت: رمضان ماه نزول قرآن و برکات الهی و ماه شور و شوق دلها است.

وی گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی برای هر مومنی است تا بهره کافی و وافی را از ایام زندگی خود ببرد و مهم‌ترین موضوع در استقبال از این ماه مبارک، توبه کردن و بازگشت به سوی خداوند متعال است.

رئیس واحد نور با اشاره به اینکه رمضان؛ ماه رحمت و غفران الهی است که دریای بیکران لطف و عنایت حضرت دوست در آن جوشش و تلاطم دیگری دارد، گفت: مسلمانان در این ماه پر خیر و برکت با تمام خلوص و نیت به استقبال بندگی خداوند میروند و با آبیاری دل های خود با رحمت الهی بیش از بیش مصمم به انجام واجبات خود می شوند.

دکتر متولی با اشاره به اینکه سبک زندگی ارتباط مستقیم با هویت، شخصیت، اخلاق، رفتار و سلوک انسان دارد، گفت: « سبک زندگی هر فرد برمبنای هدف آن فرد از زندگی مشخص می‌شود و اساساً سبک زندگی اسلامی، عبودیت است.»

وی گفت: یکی از مهم ترین شاخصه هایی که می تواند در زندگی تمامی انسان ها اثربخش باشد ایمان به خدا و تقوی الهی است.

رئیس واحد نور با بیان اینکه موفق ترین انسان ها در زندگی کسانی هستند که ایمان قوی تری دارند گفت:  اگر ما به خداوند متعال ایمان داشته باشیم و باور کنیم وعده‌های حضرت باریتعالی محقق خواهد شد قطعاً بر مدار موفقیت خواهیم بود.

متولی با اشاره به اینکه راز یک زندگی صحیح و موفق، بخشش و گذشت و مثبت اندیش بودن است، گفت:  گذشت زینت بزرگواری هاست، بخشش و گذشت، هنری است که هر فرد با اختیار کامل، آن را انجام می‌دهد. هر انسانی که عمل معجزه‌آسای بخشیدن را انجام می‌دهد، هنری را می‌آفریند که به واسطه آن، از رنجی که سال‌هاست گرفتارش بوده رها می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه