English

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌ زهرا:

۸۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد در بویین زهرا معدوم شد

رییس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا گفت: ۶۵ کیلوگرم گوشت قرمز و ۱۵ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان کشف و معدوم شد.

۸۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد در بویین زهرا معدوم شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، آرش وثیق رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌ زهرا در این خصوص گفت: در بازرسی‌ صورت گرفته از یک رستوران واقع در آراسنج بویین زهرا و کشف مقادیری گوشت قرمز و گوشت مرغ تاریخ گذشته با شرایط نامناسب بهداشتی، متصدی واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: تیم گشت مشترک بازرسان شبکه بهداشت، اداره صمت و اداره دامپزشکی در راستای نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی و رستوران‌ها جهت اعمال نظارت‌های بیشتر بر مراکز عرضه‌ کننده فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان انجام پذیرفت.

وثیق تاکید کرد: برای بهبود وضعیت بهداشتی مراکز عرضه و نیز رستوران ها از سایر اتحادیه ها، به خصوص اتحادیه گوشت و مرغ درخواست داریم تا با اداره دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌ زهرا خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان فرآورده های خام دامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کشتار غیرمجاز، عرضه فرآورده های دامی تاریخ گذشته و غیربهداشتی، موارد را جهت بررسی با شماره تلفن ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه