English

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خبرداد:

کشف نزدیک به ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۵۵۰ گرم مواد منفجره در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از شناسایی و کشف نزدیک به 5 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و 550 گرم اکلیل و سرنج در عملیات ضربتی ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

کشف نزدیک به 5 هزار عدد انواع مواد محترقه و 550 گرم مواد منفجره در قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و فروش مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط فردی در یکی از محلات شهر قزوین رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران کلانتری 11 مدرس قرار قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی مغازه متهم؛ با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از مغازه متهم تعداد 4 هزار و 922 عدد انواع مواد محترقه و 550 گرم اکلیل سرنج از مواد اولیه ساخت نارجک دستی به صورت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در ادامه تصریح کرد: در این عملیات 1 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خدایی در پایان ازشهروندان درخواست کرد: کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس110 گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه