English

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

دستگیری ۴ مالخر در پرونده سرقت از اماکن خصوصی

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان اماکن خصوصی، با اعتراف به 10 فقره سرقت شهرستان بوئین زهرا خبر داده و گفت: 4 مالخر در این پرونده شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری 4 مالخر در پرونده سرقت از اماکن خصوصی
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی نیمه کاره و در حال احداث شهرستان بوئین زهرا و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی به صورت تخصصی از محل وقوع سرقت بازدید کرده و سرنخ هایی از دست داشتن 2 سارق حرفه ای و سابقه دار در این سرقت ها بدست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهمان با دستور قضائی لازم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شده و در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت که با همکاری 2 نفر دیگر از همدستان خود انجام داده بودند اعتراف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به دستگیری اعضای دیگر باند توسط عوامل انتظامی بوئین زهرا، یادآور شد: در این پرونده 4 مالخر که اقدام به خرید اقلام مسروقه کرده بودند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه