English

با حضور معاون استانداری فارس انجام شد؛

بهره برداری از ۳۰ طرح با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان در شهرستان بوانات

۳۰ طرح سرمایه گذاری گلخانه ای، خدماتی حمایتی، همچنین پروژه های عمرانی شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از ۳۰ طرح با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان در شهرستان بوانات
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، عبدالعلی کریمی در مراسم افتتاح طرح های دهه فجر شهرستان بوانات که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در حوزه جهاد کشاورزی، دو طرح گلخانه سبزی و صیفی بخش خصوصی و یک طرح کانال آبرسانی به بهره برداری رسید؛ همچنین در حوزه  بهسازی و آسفالت روستایی، ۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری ها در هشت روستا افتتاح شد.

وی افزود: در حوزه شهرداری ها اجرای کانال کنترل سیلاب، احداث کندرو نیکان، اجرای پروژه بزرگ بلوار طبیعت، نصب المان گونه های جانوری به یاد شهید محیط زیست و المان های مادر و حیات وحش جنب تپه موزه میراث فرهنگی و...، مجموعاً با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: افتتاح پنل خورشیدی مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایندگی از ۲۰ واحد با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، از دیگر طرح هایی بود که در این مراسم افتتاح شد.
 
کریمی ادامه داد: دکل مخابراتی ایرانسل دهستان سروستان و مزایجان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و بهره برداری از مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایندگی از ۱۰ واحد روستایی و شهری با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های اجرایی بود که افتتاح شد.
 
وی با بیان این که در شهر مزایجان نیز شاهد افتتاح پروژه های شهرداری با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بودیم، افزود: در حوزه مقاوم سازی مسکن نیز، یک منزل مسکونی به نمایندگی از ۱۳۰ واحد طرح مقاوم سازی منازل روستایی، با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه