English

درخشش شرکت پارس خودرو در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران

شرکت پارس خودرو،‌ در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران،‌ که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار می‌شود،‌ در بخش کار گروه نمونه نخبگان تجلیل شد.

درخشش شرکت پارس خودرو در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایپا، آیین قدردانی از کارگران با معرفی نخبگان جامعه کارگری به عنوان الگوهای موفق منابع انسانی در بخش تولید در قالب جشنواره امتنان، با حضور مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از معاونان و مدیران پارس خودرو ،کارگران و کارفرمایان شرکت‌های تولیدی و صنعتی برگزار و شرکت پارس خودرو توانست برای دومین سال متوالی در میان شرکت‌های برتر این جشنواره قرار گیرد.

شرکت پارس خودرو در بخش کار گروه نمونه نخبگان جشنواره امتنان توانست به شایستگی در بین تعداد کثیری از شرکت کنندگان از واحدها و شرکت‌های صنعتی و تولیدی سراسر استان تهران قرار گیرد.

کارگروه نمونه پارس خودرو به عنوان تنها نماینده شرکت در میان رتبه‌های برتر، متشکل از آقایان حمید روزبهانی، رسول کولیوند، حسن رمضانی و یونس حسین‌پور با ارائه طرح مبدلI.O ماژول مولتی پلکس دایفوکو(دانش بنیان) در این جشنواره حضور داشتند.

گفتنی است،‌ این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران،گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه استان تهران و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه