English

یازدهمین برنامه پویش دورهمی کارکنان ذوب آهن اصفهان

به منظورترویج فرهنگ شور و نشاط و ارزش گذاری بیشتر به کارکنان یازدهمین برنامه پویش دورهمی کارکنان ذوب آهن اصفهان در میان استقبال پر شور تلاشگران و خانواده های محترمشان با حضور 69 خانواده و در مجموع 258 نفر در فرهنگسرای امام رضا(ع) سه شنبه 3 بهمن ماه برگزار شد.

یازدهمین برنامه پویش دورهمی کارکنان ذوب آهن اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، سالار فرامرزی دکتر روانشناس و استاد دانشگاه اصفهان ، ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر به شرکت کنندگان این مراسم گفت :  شادی ، نشاط ، همدلی و نوع دوستی از عواملی است که باعث خوشبختی است  و خانواده ای خوشبخت است که به سنت ها نیز پایبند باشد ، یکی از مفیدترین راه‌های ایجاد یک خانواده خوب برپایی سنت‌های خانوادگی است.

وی با اشاره به اینکه غم ، خشم ، تنفر و عصبانیت می تواند شادی را در فرد و خانواده از بین ببرد ، افزود : احساس ارزشمندی باعث احترام متقابل ، محبت ، صداقت و اعتماد می گردد  و همیشه سعی کنید از افرادی که انرژی منفی دارند دوری کنید تا انگیزه زندگی بیشتری پیدا کنید .

دکتر فرامرزی گفت : در بروز مشکلات در خانواده و محل کار همیشه با اندکی صبر و تفکر بهترین راه حل را پیدا کنید و از گرفتن تصمیمات عجولانه بپرهیزد .

در ادامه با تعدادی از شرکت کنندگان این جشن گفتگوی داشتیم که در ادامه می خوانید:
حمید رهنما جوشکار و برشکار انبار محصول مدیریت فروش با 25 سال سابقه گفت : برنامه دورهمی بسیار شاد و مفرح بود و از اینکه این برنامه برای ذوب آهنی ها ترتیب داده شده بود خوشحالیم . امشب لحظات شاد و مفرحی را در برنامه دورهمی در کنار خانواده سپری نمودیم .

ابراهیم آقاجان انباردار مدیریت خدمات و امور رفاهی با 24 سال سابقه گفت : برنامه های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود که توانست ساعت خوبی برای من و خانواده ام رقم بزند. این پویش یک ایده خوب برای ایجاد شادی و نشاط و انگیزه کارکنان و خانواده های آنها است در صورت امکان برنامه های موسیقی را بیشتر نمایید .
 
علیرضا حمیدپور جوشکار و برشکار مدیریت کوره بلند با 15 سال سابقه گفت : پویش دورهمی برنامه های شاد و مفرحی دارد که می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد لذا به سایر کارکنان پیشنهاد میکنم که در آن شرکت کنند . در مجموع برنامه های متنوع و جالبی برای خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است.  بهتر است برنامه های دورهمی با مناسبت های مختلف در سال برگزار شود .
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه