English

برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده بزرگ شستا در ذوب‌آهن اصفهان

دکتر احمد مقیمی مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن قدردانی از میزبانی ذوب‌آهن اصفهان در سخنانی به اهمیت گسترش فرهنگ قرآنی در سطح کشور و در بین خانواده‌ها و کارکنان اشاره کرده و یادآور شد: مراجعه و ارتباط بیشتر با قرآن مشکلات جامعه را کاهش داده و جامعه را به آرامش می‌رساند.

برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده بزرگ شستا در ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، بیست و پنجمین دوره سراسری و دومین دوره درون دستگاهی مسابقات قرآن خانواده بزرگ شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا ) در روز پنج شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری در ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. در این مسابقات که در دو رشته حفظ و قرائت در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد ۱۸۰ نفر از همکاران مجموعه شستا و همسران و فرزندان آنان از ۱۶۴ واحد و شرکت تولیدی از جمله ذوب‌آهن اصفهان حضور دارند. برندگان شرکت کننده این مسابقات به مسابقات قرآنی بعدی در سطح وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌گردند. مراسم افتتاحیه این مسابقات که به مدت دو روز به طول می‌انجامد در صبح روز پنج شنبه در محل باشگاه  قایقرانی ذوب‌آهن اصفهان با حضور دکتر احمد مقیمی مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران شستا، چند تن از معاونین و مدیران ذوب‌آهن اصفهان ، داوران قرآنی و شرکت کنندگان برگزار شد.

دکتر احمد مقیمی مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه این مسابقات  ضمن قدردانی  از میزبانی ذوب‌آهن اصفهان در سخنانی به اهمیت گسترش فرهنگ قرآنی در سطح کشور و در بین خانواده‌ها و کارکنان اشاره کرده و یادآور شد: مراجعه و ارتباط بیشتر با قرآن مشکلات جامعه را کاهش داده و جامعه را به آرامش می‌رساند.

وی افزود:انس با قرآن و حفظ آن انگیزه می‌خواهد و یکی از ابزارهای ایجاد کننده این انگیزه همین مسابقات قرآنی است.

 آرش شفیعی سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن اصفهان از اول پیروزی انقلاب به اجرای برنامه‌های قرآنی اهتمام ویژه‌ای داشته و در طول سال و به ویژه  ماه مبارک رمضان هر سال برنامه‌های قرآنی متعددی را برگزار می‌کند.

وی گفت میزبانی این مسابقات قرآنی موجب افتخار این شرکت است.

حجت الاسلام حمید اکبری مسوول دارالقرآن الکریم ذوب‌آهن اصفهان و هماهنگ کننده این مسابقات در گفتگو با خبرنگار آتشکار و با اشاره به سابقه طولانی برگزاری برنامه‌های قرآنی از شورای فرهنگی و مدیریت عالی ذوب‌آهن اصفهان جهت برگزاری این مسابقات تشکر کرد.

حسام باقری دبیر اجرایی مسابقات قرآنی شستا نیز گفت: در این مرحله همکاران شستا و خانواده‌هایشان در زمینه حفظ کل قرآن، ۲۰جزء، ۱۰ جزء و سطوح کمتر و در زمینه قرائت در بخش‌های تقلیدی، تحقیق و ترتیل قرآن کریم با هم به رقابت می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه