English

تفاهم نامه پروژه‌های زیست محیطی بین ذوب آهن اصفهان و جهاد دانشگاهی علم و صنعت ایران

تفاهم‌نامه همکاری بین ذوب‌آهن اصفهان و جهاد دانشگاهی علم و صنعت ایران سه‌شنبه ۱۹ دی در میز تعمیق ساخت داخل در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد توسط مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و ولی‌اله روشن رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت ایران امضا شد.

تفاهم نامه پروژه‌های زیست محیطی بین ذوب آهن اصفهان و جهاد دانشگاهی علم و صنعت ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، این تفاهم‌نامه دانش‌بنیان، فناورانه و زیست محیطی که ۱۰ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی به همراه دارد به منظور اجرای طرح بهینه‌سازی سیستم تصفیه غبار کنورتور با ضمانت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و اهدافی چون گسترش همکاری‌ها و تعاملات سازمانی اثربخش در خصوص موضوعات پژوهشی و‌ ارزش آفرین علمی و حل مشکلات زیست محیطی را دنبال می‌کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این خصوص گفت: این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان اولین و  بزرگترین تولید کننده مقاطع فولادی در ایران در کنار رشد اقتصادی ، توسعه پایدار را مد نظر قرارداده و به مسئولیت‌های اجتماعی و زیست محیطی توجه ویژه داشته و دارد .

وی افزود :یکی از پروژه‌های بزرگ ذوب‌آهن، بهینه‌سازی سیستم تصفیه غبار کنورتور می‌باشد که با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت و ضمانت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این آلاینده‌ها مدیریت و بهینه‌سازی می‌گردد.

شایان ذکر است پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران صبح سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد و تا پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه