English

برگزاری دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن به مناسبت روز زن

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ، به منظور ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها و شناخت دستاوردهای مهم شرکت، ششمین ویژه برنامه های دورهمی جهت خانواده بزرگ ذوب آهن با حضور خانواده‌های این مجتمع عظیم صنعتی دوازدهم دی ماه در سالن اجتماعات فرهنگسرای امام رضا (ع) با دعوت از ۷۶ نفراز همکاران به تعداد ۲۷۴ نفر برگزار گردید.

برگزاری دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن به مناسبت روز زن

به گزارش  خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، این مراسم که با حال و هوای ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و روز مادر همراه شده بود با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی برای تمامی رده‌های سنی حاضر با شکوه خاصی برگزار گردید.

در حاشیه برگزاری این آیین با چند تن از همکاران حاضر در مراسم گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید:
حسین عباسی شاغل در مدیریت قراردادها: در کل برنامه ها خوب بود و از برگزار کنندگان به ویژه مدیریت روابط عمومی به خاطر برگزاری اینگونه دورهمی ها تشکر می کنم. شادی در محیط کار و خانواده یک اصل مهم برای افزایش بهره وری می باشد، شادابی و نشاط نه تنها بر روح بلکه بر جسم انسان نیزتاثیر می گذارد و باعث کمتر شدن استرس و نگرانی و بهتر شدن فضای کاری می شود.

مسعود زمانیان شاغل در مدیریت کک و مواد شیمیایی: برگزاری اینگونه جشن‌ها و دورهمی ها علاوه بر ایجاد نشاط در محیط خانواده در روحیه کارکنان که در شرایط سخت به کار و تلاش مشغول هستند تاثیر زیادی دارد امیدوارم اینگونه جشن ها تداوم پیدا کند تا سایر همکاران نیز که تا کنون موفق به حضور در این دورهمی ها نشده اند بتوانند با خانواده در این جشن ها شرکت نمایند.

 محمود محمدیان شاغل در بخش راه آهن و ترابری: بسیار خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده بتوانم در این دورهمی شرکت نمایم. برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش موثری در بالا بردن روحیه افراد دارد و به ایجاد شادی و نشاط در خانواده کمک بسزایی می‌کند.

سجاد حسینی شاغل در مدیریت کک و مواد شیمیایی گفت: از حضور در این مراسم همراه با خانواده بسیار خوشحالم.

وی با تشکراز کلیه دست اندرکاران برگزاری این مراسم افزود : پرسنل با توجه به شرایط سخت کاری به این جشن ها احتیاج دارند تا روحیه بهتری داشته باشند و این باعث آشنا شدن خانواده ها و صمیمت بیشتر در بین کارکنان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه