English

علیرضا آجدانی عنوان کرد:

پیشگامی بیمارستان شهید مطهری در فعالیت های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا

ئیس بیمارستان شهید مطهری در خصوص اقدامات پیشگیرانه این مرکز درمانی برای مقابله با بیماری کرونا و آمادگی جهت مواجه شدن با موارد مشکوک و همچنین شایعات بی اساس به خبرنگار ما توضیحاتی داد.

پیشگامی بیمارستان شهید مطهری در فعالیت های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری در خصوص اقدامات پیشگیرانه این مرکز درمانی برای مقابله با بیماری کرونا و آمادگی جهت مواجه شدن با موارد مشکوک و همچنین شایعات بی اساس به خبرنگار ما توضیحاتی داد که در پی می آید.

وی گفت : به دنبال مشاهده مواردی از افراد مبتلا به کرونا در کشور ، بازار شایعات و حرف های غیرعلمی داغ شده است . لذا از همه همکاران درخواست می کنم که اطالاعات معتبر را از مراکز رسمی دریافت کنند . خوشبختانه در این راستا بیمارستان شهید مطهری پیشگام بوده است و سرشماره ای را به این امر اختصاص داده است . بر این اساس با ارسال کلمه کرونا به سرشماره 50001040005 اطلاعات لازم و معتبر دریافت می گردد .

آجدانی اظهار داشت: بیمارستان شهید مطهری به عنوان بیمارستان ایمن با شرکت درنمایشگاه ایمنی و بهداشت اصفهان قبل از بقیه بیمارستان ها اقدامات پیشگیرانه را برای این بیماری آغاز نمود که در این راستا یک برنامه آموزشی در محل نمایشگاه و بیمارستان اجرا گردید. متاسفانه این آمادگی زودهنگام که یک نکته ارزشمند است ، باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر بستری شدن افرادی مشکوک به بیماری کرونا در این بیمارستان شد که خبری نادرست می باشد و در حال حاضر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری نیست .

وی افزود : خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه در بیمارستان شهید مطهری قبل از مشاهده افراد مبتلا به کرونا در ایران آغاز شد.

در این راستا بخشی را کاملاً به صورت آماده باش و رزرو در بیمارستان شهید مطهری برای بیماران تب دار و مشکوک به کرونا آماده نمودیم . در بخش ورودی اورژانس هم بیماران به دو بخش جداگانه بیماران تب دار و غیر تب دار تفکیک می شوند تا اگر خدای ناکرده موردی مشاهده شود ، آمادگی لازم برای واکنش داشته باشیم .

رئیس بیمارستان شهید مطهری گفت: در حال حاضر باید تمام اقدامات پیشگیرانه انجام شود و همه مردم باید در این زمینه نهایت مراقبت را داشته باشند و با رعایت بهداشت فردی و شستشوی مرتب و مکرر دست ها پیشگیری لازم را انجام دهند . بیمارستان شهید مطهری نیز در خدمت کلیه مردم منطقه هست و مردم می توانند به تیم درمانی ما اطمینان کامل داشته باشند و بدانند با تمام وجود در خدمت مردم هستیم. خواهش من از همه همکاران این است که اگر علائم مشکوکی مانند تب یا سایر علائم این بیماری را در خود مشاهده نمودند از ماسک استفاده نمایند و به مراکز پزشکی مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه