English

در هشتمین روز از دهه فجر؛

افتتاح دو دفتر ترویج در سیستان و بلوچستان

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۲ دفتر ترویجی کلاتان شهرستان بمپور و دفتر ترویج ابتر شهرستان ایرانشهر به بهره برداری رسید.

افتتاح دو دفتر ترویج در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، بهزاد شهرکی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز بکار دفتر ترویج ابتر شهرستان ایرانشهر هدف از ایجاد این دفتر را کمک به تسهیل در ارائه خدمات بخش کشاورزی به بهره‌برداران و برنامه‌های آموزشی و ترویجی دانست.

در آیین افتتاحیه این دفتر که با حضور دکتر شعبانی فرماندار شهرستان ایرانشهر، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان، مدیر جهادکشاورزی شهرستان و مسئولین اداری و بهره‌برداران برگزار گردید مهندس رهنورد به عنوان مسئول این دفتر معرفی گردید.

شهرکی اظهار داشت: بخش ابتر شهرستان ایرانشهر دارای ۱۵۶۳هکتار اراضی کشاورزی ( ۹۰۰هکتار باغی و۶۶۳هکتار زراعی ) با ۱۵۷۴بهره بردار و۴۹ پارچه آبادی می باشد که استقرار این مرکز کمک قابل توجهی به منطقه خواهد نمود.

بدیهی است در چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۲ دفتر ترویجی کلاتان شهرستان بمپور و دفتر ترویج ابتر شهرستان ایرانشهر به بهره برداری رسید که با فعالیت این دو دفتر تعداد دفاتر ترویجی فعال استان به ۷ دفتر ترویجی افزایش یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه