English

هواشناسی | سامانه بارشی

پیش بینی هواشناسی کشور در چند روز آینده | کدام استان ها شاهد بارش خواهند بود ؟

سازمان هواشناسی کشو اعلام کرده است سامانه بارشی از دوشنبه وارد غرب کشور می شود.

پیش بینی هواشناسی کشور در چند روز آینده | کدام استان ها شاهد بارش خواهند بود ؟

به گزارش شمانیوز :سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در برخی مناطق شمال غرب کشور رگبار پراکنده و افزایش سرعت باد روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است.

فردا به‌تدریج با ورود سامانه بارشی در مناطق غربی کشور رگبار باران و وزش باد شدید، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و در سواحل غربی دریای خزر بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

سه‌شنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر با شدت بیشتری ادامه دارد و در برخی مناطق شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

یکشنبه، در برخی از مناطق شمال شرق کشور رگبارهای پراکنده و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود. از روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی خواهیم بود و آغاز بارش‌ها نیز در شمال و شمال غرب کشورمان خواهد بود. برای روز سه‌شنبه نیز سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور درگیر سامانه بارشی ذکر شده خواهند شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از امروز تا دوشنبه در شهرهای پرجمعیت و صنعتی مانند تهران، اراک، کرج، اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود و به لحاظ دمایی نیز از امروز در اکثر نقاط کشور روند افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود. مجددا از روز سه شنبه، روند دما کاهشی و سردتر خواهد شد. امروز در تهران نیز شاهد غبار خواهیم بود و از فردا شب با وزش باد، هوای تهران مطلوب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر