English

اخاذی از یک ورزشکار نیوزیلندی در ریو

یک ورزشکار نیوزیلندی توسط یک ماشین پلیس در ریو ربوده و مجبور شد از حساب بانکی خود ۸۰۰ دلار به آدم ربایان پرداخت کند.

اخاذی از یک ورزشکار نیوزیلندی در ریو

به گزارش خبرگزاری موج، جیسون لی که ورزشکار جی جوتسوی نیوزیلند است، از یک سال پیش در ریو اقامت دارد. روز گذشته او توسط دو افسر پلیس ربوده و از او اخاذی شد.

لی ۲۷ ساله یکی از قهرمانان جی جوتسوی نیوزیلند است. او درباره این اتفاق گفت: این یکی از بدترین تجربیات من در برزیل بود. فکر کردم واقعا می میرم. پلیس من را نگه داشت. دو افسر پلیس که بر روی موتور نشسته و مسلح بودند. آنها مرا را مورد بازرسی بدنی قرار دادند و دلیل آن را جستجوی مواد مخدر و اسلحه اعلام کردند. آنها از من گواهینامه و مدارک ماشین را خواستند و به من گفتند قانون را زیر پا گذاشتم. من که خارجی هستم، نمی‌توانم در برزیل رانندگی کنم. شرکتی که ماشین را از آنجا کرایه کرده بودم چنین چیزی به من نگفته بود.

لی ادامه داد: آنها کتابی را که به زبان پرتغالی بود، باز کردند و به من قانون را نشان دادند که من چیزی از آن نفهمیدم. ضمنا از من خواستند که ۸۰۰ دلار جریمه به آنها پرداخت کنم وگرنه من را دستگیر می‌کنند. چنین پولی نداشتم. بنابراین آنها من را تاATMبردند. آنها من را سوار یک ماشین شخصی کردند. این افراد سعی کردند که در دوربین‌ها مشخص نشوند. پول را به آنها دادم. آنها من را رها کردند و به من گفتند که نباید با هیچ‌کس در این باره صحبت کنم.

لی اعلام کرد بسیار نگران گزارش کردن این اتفاق بوده است. او معتقد است که شرایط امنیتی در برزیل هر روز بدتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه