English

تیم دوئلین ایران طلایی شد

تیم دوئلین ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا دست یافت تا در مجموع بهترین نتیجه تاریخ تالوکاران کشورمان در پیکارهای قاره ای رقم بخورد.

تیم دوئلین ایران طلایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، نهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز پنجشنبه ۱۱ شهریور با حضور نمایندگان ۲۰ کشور به میزبانی شهر تایپه آغاز شده است.

تیم ملی ووشوی ایران در دو بخش ساندا و تالوی مردان و زنان در این رقابت ها حضور یافته است. امروز(یکشنبه) تیم دوئلین مردان ایران متشکل از «محسن احمدی»، «امیر خلف زاده» و «امیرمحمدرضایی» به مصاف رقبای قدرتمند آسیایی خود رفت و با ارائه نمایشی که تحسین حاضران را در سالن ۱۲ هزار نفری شهر تایپه به همراه داشت با کسب امتیاز ۹،۶۹ به مدال طلا دست یافت. این نخستین مدال طلای تیم کشورمان در نهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا محسوب می شود. این درحالی است که تیم دوئلین ایران نسبت به سال های گذشته که مدال های متعددی را در جهان و آسیا کسب کرده بود با دو تغییر راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد و خلف زاده و محمدرضایی جایگزین نفرات باتجربه قبلی شدند. تیم دوئلین تایوان با امتیاز ۹،۶۸ دوم شد و نقره گرفت و سنگاپور با امتیاز ۹،۶۷ به مدال برنز دست یافت. با این اوصاف تیم تالوی ایران با مدال طلای دوئلین و دو مدال نقره «فرشاد عربی» و «امیر خلف زاده» بهترین نتیجه تاریخ خود را در مسابقات قهرمانی آسیا ثبت کرد. در ادامه رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا، عصر امروز سانداکاران ایران به مصاف حریفان خود می روند. این مسابقات فردا(دوشنبه) با شناخت نفرات و تیم های برتر به پایان می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه