English

۳۱ میلیارد تومان هزینه بازنشستگان فنی و حرفه‌ای کشور در سال ۹۴ است

مشاور رئیس دانشگاه فی و حرفه‌ای در امور بودجه گفت: ۳۱ میلیارد تومان کل هزینه بازنشستگان فنی و حرفه‌ای کشور در سال گذشته است.

۳۱ میلیارد تومان هزینه بازنشستگان فنی و حرفه‌ای کشور در سال ۹۴ است

 

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی علویان‌مهر ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی روسای منطقه چهار کشور اظهار داشت: اعتبار پژوهشی برای معاونت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در نظر گرفته شده که بخشی از آن‌ به استان‌ها اختصاص داده می‌شود.

مشاور رئیس دانشگاه فی و حرفه‌ای در امور بودجه با بیان اینکه اعتبار خوبی برای معاونت دانشجویی و فرهنگی در نظر گرفته شده، گفت: اعتبار فنی و حرفه‌ای از ۲۵۰ میلیارد تومان به ۴۱۴ میلیارد تومان رسیده که رشد ۶۵ درصدی داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه با اعتبارات تخصیص داده شده بخشی از مشکلات را برطرف کردیم، گفت: با وجود اینکه مشکلات زیاد هستند ولی وضعیت به نسبت گذشته بهتر شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه مبلغی برای عمران، تجهیز و تعمیر مراکز فنی و حرفه‌ای از طریق سازمان مدیریت در نظر گرفته نشده، گفت: در سال جاری مبلغ سه میلیارد تومان به عنوان هزینه اولیه برای تعمیر و تجهیز واگذار شده که این مبلغ افزایش می‌یابد.

علویان‌مهر از عودت ۳۰ درصد پول خوابگاه‌های فنی و حرفه‌ای که به صندوق رفاه واریز شده بود خبر داد.

مشاور رئیس دانشگاه فی و حرفه‌ای در امور بودجه با تاکید بر اینکه بودجه تفصیلی سال‌های ۹۳ و ۹۴ به تأیید هیأت امنا رسیده، گفت: در سال جاری از فصل ابلاغ قانون بودجه و درصدی از بودجه کشور کم و در قالب ماده ۱۸۰ به نمایندگان مجلس داده شده لذا انتظار می‌رود مدیران فنی و حرفه‌ای اعتبارات ماده ۱۸۰ و مازاد درآمد را مورد توجه قرار دهند.

این مسؤول در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه پایان خدمت کارکنان فنی و حرفه‌ای در سال ۹۴ پرداخت نشده است، گفت: ۳۱ میلیارد تومان کل هزینه بازنشستگان فنی و حرفه‌ای کشور در سال گذشته است.

علویان‌مهر ادامه داد: با توجه به اینکه در برخی مراکز مشکل نیرو و در برخی دیگر افزایش نیرو داریم لذا بازنشستگان لغو قرارداد شوند.

رئیس منطقه ۴ فنی و حرفه‌ای کشور اذعان کرد: در جلسه هیأت امنا مصوبه‌ای داشتیم که ۱۵ درصد محل درآمد مراکز فنی و حرفه‌ای صرف تجهیزات شوند ولی مصوبه آن ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرسودگی تجهیزات اداری مدیران مراکز فنی و حرفه‌ای می‌توانند از محل درآمد بخشی از عقب‌ماندگی در این بخش را جبران کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر