English

هیدروژن وان گوشی هوشمند ۱۲۰۰ دلاری با نمایشگر هولوگرافیک

شرکت رد(RED) اعلام کرد قصد دارد با ورود به بازار گوشی های هوشمند، هیدروژن وان به قیمت ۱۲۰۰ دلار را بسازد.

هیدروژن وان گوشی هوشمند ۱۲۰۰ دلاری با نمایشگر هولوگرافیک

به گزارش خبرگزاری موج، سازنده حرفه ای دوربین های فوق حرفه ای اعلام کرده است که قصد دارد وارد بازار گوشی های هوشمند شود. در واقع این شرکت نوعی از اولین ارایه خود را به نمایش گذاشته است به نام هیدروژن وان. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش هولوگرافیک است.

در این اطلاعیه ‌مطبوعاتی گفته شده که هیدروژن وان از نمایشگری 5.7 اینچی بهره خواهد برد. این صفحه ‌نمایش برای جابه‌ جایی بین محتوای دو بعدی و سه بعدی، محتوای چند لایه‌ ی هولوگرافیک و بازی‌ های تعاملی یکپارچه از فناوری نانوتکنولوژی استفاده می‌ کند. البته رد اعلام نکرده که این فناوری چیست و چگونه کار می ‌کند.

سیستم عامل این موبایل اندروید است. شرکت رد می گوید که یک الگوریتم اختصاصی در سیستم عامل به کار رفته است که صدای استریو را به صدای چند بعدی تبدیل می کند. علاوه بر این، این گوشی ماژولار است و اجازه می دهد تا لوازم جانبی ای به گوشی اضافه شود که باعث بالا رفتن کیفیت فیلمبرداری و تصاویر می شود.

هیدروژن وان دارای یک پورت سی است. همچنین عکس ها از وجود جک هدفون خبر می دهند. قیمت گذاری این دستگاه به این صورت است که قیمت نوع آلومینیومی 1195 دلار و برای مدل تیتانیومی قیمت 1595 دلاری در نظر گرفته شده. انتظار می رود این گوشی در نمایشگاه Q1 2018 رونمایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه