English

جاده قدیم اندیمشک به پل زال بسته می شود

با پیشنهاد رئیس پلیس راه خوزستان طرح ممنوعیت تردد از جاده قدیم اندیمشک به پل زال برای کامیون های بالای ۱۰ تن به تصویب رسید.

جاده قدیم اندیمشک به پل زال بسته می شود

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، شورای ترافیک استان که دوشنبه در سالن معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، با پیشنهاد رئیس پلیس راه خوزستان طرح ممنوعیت تردد از جاده قدیم اندیمشک به پل زال را برای کامیون های بالای ۱۰ تن به تصویب رساند که این طرح از نیمه مرداد امسال اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به افزایش تصادفات منجر به فوت در مسیر جاده قدیم اندیمشک به پل زال گفت: این مسیر به دلیل فرسودگی پل ها و ضرورت بازسازی مسیر برای یک سال به روی کامیون ها بسته می شود و بعد از این مدت بعد از ارائه گزارش پلیس راه و در صورت بهبود شرایط بازگشایی می شود.

*کامیون عامل ۵۸ درصد تصادفات

رئیس پلیس راه خوزستان نیز در این نشست گفت: امروز چهار نفر در تصادف محور قدیم اندیمشک به پل زال کشته شدند که دلیل تصادف خوابیدن راننده یک کامیون بوده است.

رضا دولتشاهی ۵۸ درصد تصادفات این مسیر را ناشی از تردد کامیون در این جاده دانست و افزود: این جاده باید برای تردد کامیون ها ممنوع و خودروهای سنگین به سمت آزادراه هدایت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه