English

سامانه بارشی امروز و فردا در استان تشدید میشود

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تقویت سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه تا اواسط وقت سه‌شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

سامانه بارشی امروز و فردا در استان تشدید میشود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

 به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: با استقرار این سامانه رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در مناطقی از شمال دزفول، اندیمشک، اندیکا، لالی، مسجدسلیمان و به ویژه ارتفاعات شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواسط وقت فردا استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد که سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط در مناطق شمالی و شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان و احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط استان خواهد شد و در دیگر مناطق استان بارش‌ها به صورت پراکنده و نقطه‌ای قابل انتظار است.

محمد سبزه زاری افزود: از فردا روند کاهش دما مورد انتظار است و از اواخر وقت امروز تا روز جمعه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته گتوند با 26.7 و ایذه با 8.5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز 24.2 و حداقل 14.9 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران و رعد و برق از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته گذشته هشدار سطح نارنجی و قرمز صادر کرده بود. بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه باران‌سنج بندر امام خمینی (ره) با ۱۱۱ میلیمتر ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه