English

مهراد نیکو عنوان کرد:

استانداردی برای جمع‌آوری و دفع پسماندهای عفونی مراکز درمانی پیش‌بینی شود/پرداخت عوارض آلایندگی منوط به اجرای پروژه‌هایی در زمینه جمع‌آوری پسماند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از ورود این سازمان به چگونگی هزینه‌کرد عوارض آلایندگی در شهرداری‌ها و منوط شدن تخصیص بعدی عوارض آلایندگی به اجرای پروژه‌های جمع‌آوری پسماند خبر داد.

استانداردی برای جمع‌آوری و دفع پسماندهای عفونی مراکز درمانی پیش‌بینی شود/پرداخت عوارض آلایندگی منوط به اجرای پروژه‌هایی در زمینه جمع‌آوری پسماند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، مهرداد نیکو در نشست کارگروه مدیریت پسماند که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: باید فرآیند استانداردی برای جمع‌آوری و دفع پسماندهای عفونی مراکز درمانی پیش‌بینی شود و بعد از آن می‌توانیم قضاوت کنیم که چند درصد کار رعایت می‌شود.

وی افزود: اکنون گزارش‌هایی ارائه می‌شود مبنی بر اینکه یک شهر بهتر از دیگر شهرها عمل کرده است در حالی که باید به صورت کمی، گزارش دقیقی ارائه شود تا ببینیم چه میزان به کار ایده‌آل نزدیک شده‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: پرداخت عوارض آلایندگی، سازوکاری دارد که به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود اما در چگونگی هزینه‌کرد آن ورود نشده است. از این به بعد در چگونگی هزینه‌کرد عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها ورود می‌کنیم؛ شهرداری‌ها باید به ازای عوارض آلایندگی که به آن‌ها پرداخت می ‌شود، در خصوص مدیریت پسماند کارهایی را اجرایی کنند.

نیکو تصریح کرد: تخصیص بعدی عوارض آلایندگی منوط به اجرای پروژه‌هایی از سوی شهرداری‌ها در زمینه جمع‌آوری پسماند می‌شود و باید بر اساس کار کارشناسی، درصدها مشخص شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه