English

خبرگزاری موج خراسان رضوی گزارش می دهد؛

جلوه شکوه و ایثار مردم مشهدالرضا(ع) در اربعین حسینی+تصاویر

در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین خیل عظیمی از جمعیت با شعار حیاتنا الحسین، حب الحسین یجمعنا، و القرآن یهدینا و ذکر لبیک یا حسین و لبیک یا مهدی به سوگواری پرداختند.

جلوه شکوه و ایثار مردم مشهدالرضا(ع) در اربعین حسینی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی؛ همزمان با اربعین حسینی از هر گروه و دسته و سازمان و نهادی برای خدمت رسانی به خیل عظیم جمعیت عزادار آماده خدمت رسانی بودند.

نیروی انتظامی برای نظم راهپیمایی، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس برای خدمات بهداشتی و مراجعات مردمی، شهرداری شهر مقدس مشهد برای همه گونه خدمات نظافتی و حمایتهای جهادی و دیگر دستگاهها جلوه حضور را با ایثار و خدمت نشان دادند.

در این میان حافظان محیط زیست و دوستداران طبیعت و تشکلهای خودجوش مردم نهاد نیز از این جلوه تبلور مستثنی نبودند و در کنار دیگر نهادها به خدمت جهادی برای مردم و زائران همت گماردند.

 حامیان و همیاران طبیعت از جمله مجموعه هایی هستند که در هر گوشه و جای جای شهر مقدس مشهد برای بهتر زیستن کوشش دارند و دست در دست هم با حمایتهای شهرداری، استانداری، فرمانداری و حفاظت محیط زیست دست به این اقدام برای بهتر زیستن مجاوران و زائران زده اند.

انجمن سفیران زیست بوم پارس، گروه محیط زیستی نفس زمین و دیگر حامیان طبیعت نیز در این راهپیمایی در کنار عاشقان اهل البیت و جاماندگان اربعین حسینی با عزاداری و همکاری دیگر نهادها تلاش برای پاکسازی و کمک به زائران را در این تبلور باشکوه ترسیم کردند.

اربعین حسینی در مشهداربعین حسینی در مشهداربعین حسینی در مشهداربعین حسینی در مشهداربعین حسینی در مشهداربعین حسینی در مشهداربعین حسینی در مشهداربعین حسینی در مشهداربعین حسینی در مشهد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه