English

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار:

تخریب ۱۴ مورد ساخت‌ و ساز غیرمجاز در سبزوار

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار بیان کرد: عمده این ساخت و سازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی بود که تخریب آن ها با حمایت دادستانی نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار صورت گرفت.

تخریب ۱۴ مورد ساخت‌ و ساز غیرمجاز در سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر امانیان؛ مدیر جهاد کشاورزی سبزوار اعلام کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز ، ۱۴ مورد ساخت‌ و ساز غیرمجاز در اراضی روستای کسکن سبزوار تخریب شد.

امانیان ادامه داد: عمده این ساخت و سازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی بود که تخریب آن ها با حمایت دادستانی نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار همچنین در ادامه گفت: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد:کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار به صورت شبانه‌روزی محدوده‌های اراضی را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می‌کنند.

امانیان یادآور شد: مالکان و کشاورزان قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هماهنگی نموده و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه