English

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

کاهش دید در محورهای منتهی به شهر مشهد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد: از حدود ساعت ۵ صبح گرد و خاک گسترده آسمان مشهد را در برگرفته و هم‌اکنون شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا عدد ۳۶۰ را هم گذرانده است.

کاهش دید در محورهای منتهی به شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر شهامت؛ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: برخی از محورهای شرقی، جنوبی و غربی استان به دلیل پدیده باد و گرد و غبار با کاهش دید روبرو شده‌اند.

شهامت همچنین گفت: با توجه به گزارش دریافتی از راهداران مستقر در طول راه‌های استان و تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری راه‌های مواصلاتی استان، در حال حاضر کلیه محورهای خراسان رضوی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: در محورهای منتهی به شهر مشهد و همچنین محورهای شرقی استان شامل محور مشهد به سرخس، مشهد به فریمان، تربت جام، تایباد، خواف کاهش دید روبرو شده‌اند.

وی تصریح کرد: در محورهای جنوبی استان شامل تربت حیدریه، باخرز، زاوه، گناباد، بجستان و همچنین مسیرهای منتهی به غرب استان در محور سبزوار به بردسکن شاهد پدیده باد و گرد و غبار با کاهش دید روبرو هستیم که رانندگان با رعایت سرعت مجاز و روشن کردن چراغ‌های اتومبیل و توجه به فرامین پلیس‌راه و همکاران راهدار می‌تواند تردد ایمنی را انجام دهند.

شهامت متذکر شد: از حدود ساعت ۵ صبح گرد و خاک گسترده آسمان مشهد را در برگرفته و هم‌اکنون شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا عدد ۳۶۰ را هم گذرانده است و با توجه به خشکسالی گسترده امسال توده‌های گرد و خاک جنوب و جنوب غرب خراسان به مشهد آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه